Administratief coördinator Winkelprojecten

Administratief coördinator Winkelprojecten

Locatie: 

Luikersteenweg 214

3700 Tongeren

Functiebeschrijving: 

Je bent verantwoordelijk voor de planning en aansturing van de administratieve organisatie van de Bedrijfstechnische Dienst. Daarbij verzamel je offertes inzake bouwtechnische aspecten en winkelinrichting van supermarkt- en superetteprojecten voor investeringsramingen.
In aanloop naar de realisatie van een project volg je de tussentijdse aanpassingen op en coördineer je de informatie overdracht naar alle betrokkenen.
Na de realisatie van een project doe je de voorbereiding van de uiteindelijke facturatie.
Je zorgt voor de verdeling en opvolging van de planningen bij de projecten. Ook ben je verantwoordelijk voor het beheer van de fysieke voorraad van alle winkelmaterialen beschikbaar op de groothandel.

Profiel: 

Voor deze functie zijn we op zoek naar een mature multi-tasker met een hands-on mentaliteit. Planmatig en nauwkeurig werken zijn je sterke punten. Je bezit een zekere basis inzake materialenkennis en hebt een natuurlijke affiniteit met projectmanagement.

Je beschikt over een diploma op bachelor niveau en enkele jaren relevante ervaring in een soortgelijke job.  Kennis van het Frans is een pluspunt.

Aanbod: 

Een voltijdse en afwisselende functie binnen de dynamische sector van de voedingsdistributie.
Lambrechts draagt waarden als respect en samenwerking hoog in het vaandel en zet sterk in op de groei en ontwikkeling van zijn medewerkers. In de hands-on cultuur van Lambrechts worden je initiatieven op prijs gesteld en ben je in staat je eigen functioneren vorm te geven.
Dit alles wordt gecombineerd met een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen.

Contactgegevens: 

Liesbeth Oliva - personeelszaken
Lambrechts NV
Luikersteenweg 214
012/39 80 80
loliva@lambrechts.be

Lambrechts nv, Luikersteenweg 214, 3700 Tongeren  Tel +32 (0) 12 39 80 80  Fax +32 (0) 12 23 58 51